.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی باهنر از ترکیب مجلس نهم

،نائب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترکیب مجلس نهم ترکیبی نزدیک به مجلس هشتم است ، در مجلس آینده هم مجموعه ای از اصولگرایان حضور دارند و هم به اندازه مجلس هشتم اصلاح طلب حضور خواهد داشت.

محمدرضا باهنر در گفتگو با اعتدال، تصریح کرد: بارها و بارها گفته ام که نیروهای اصلاح طلب مجلس هشتم عموما دوستان سالمی بودند ، البته کمی با هم اختلاف نظر داشته ایم ولی در جریان مسائل اصلی کشور وفاداری خود را به نظام نشان دادند و ما از آنها راضی هستیم.

باهنر تاکید کرد: اصولگرایان قطعا اکثریت خوبی را در مجلس بعد خواهند داشت و البته در این حضور لایه های مختلف اصولگرا وجود خواهند داشت و تیپ مجلس هشتم با اکثریت اصولگریان خواهد بود.

وی به مباحث پیرامون وحدت اصولگرایان نیز اشاره کرد و افزود: در هر صورت ما یک جبهه و جناح هستیم و طبیعی است هر چه متحد تر باشیم ، قدرت چانه زنی و جلب رای مردم را بیشتر خواهیم داشت.

باهنر به برخی بد اخلاقی های برخی گروهها نیز اشاره کرد و گفت: برخی رقابت ها تخریبی است و رقابت سالم نیست و به دوستان تاکید می کنم که هرچه یک پارچه و متحد تر باشیم ، موفق تر خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: بحث عدم وجود رقیب برای اصولگرایان در انتخابات نهم بی معناست ؛ ما رقیب داریم و اصلاح طلبان با 700 کاندید رقیب ما هستند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.